piątek, 30 marca 2012

Mini wiadomości z Boku.

KLIKNIJ NA ZDJĘCIE ABY POWIĘKSZYĆ !!!


(Natchnienie zaczerpnięte od Azusy - Serdecznie pozdrawiam) 

Kod: <div class="menuB"><b>1 Linijka</b><br><b>2 Linijka</b><br><b>3 Linijka</b><br><b>4 Linijka</b><br><b>5 Linijka</b><br><b></b><br><b>6 Linijka</b></div><style>.menuB{position:fixed; top:280px; left: -235px;}.menuB{width:250px; height: 150px; border: 1px dashed black;background-color: rgba(0, 128, 128, 0.7); padding: 10px; box-shadow: 0px 0px 20px black;}.menuB a {color: white; font-weight: bold;}.menuB a:hover{font-size:x-large;}.menuB:hover{position:fixed; top:280px; left:0px;}</style><style>.menuB{color: white;}</style>

Wyjaśnienie:
Zamiast słów (1-6 Linijka) Dajecie własny text.
Np. Zamiast textu 1 Linijka dajecie: "Mam na imię Bartek"
I tak samo z każdą linijką.
Następnie zmieniacie sobie kolor- Zmiana koloru zaznaczona jest na niebiesko.

23 komentarze:

  1. to jest świetne ! Proszę o kod ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! pewnie dawaj

    OdpowiedzUsuń
  3. chcemy, chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faaaaaaaaajne dawaj kod

    OdpowiedzUsuń
  5. ~ Chcemy , chcemy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe :P Bardzo proszę o kodzik :* :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz dać ale też na odtważacz muzyki:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, że chcemy. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu jeszcze nie zrobiłeś tych bannerów które mówiłes ze zrobisz pieciu pierwszym osobom ?

    OdpowiedzUsuń
  10. moze znów mu skradniemy i bd szybciej?? bo sie leni?? A ja tak sie nudze,gdy dziecko z downem sie opierdala :D:P

    OdpowiedzUsuń
  11. No raczej, że chcemy.

    OdpowiedzUsuń
  12. NO DAWAJ KOD ILE MAMY CZEKAĆ !!!???

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam was za takie dlugie czekanie. Ale nie mam neta na komputerze, ale jutro postaram sie dodac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. internetu jak internetu,ale oleju we łbie za grosz:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Skorzystałam .

    OdpowiedzUsuń
  16. trochę zmieniłam , wzięłam . ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog...będę korzystać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń

Nie pisz głupich, obraźliwych i wulgarnych komentarzy - To jest PRZESTĘPSTWO !!!