środa, 28 marca 2012

Niektórzy to Złodzieje !!!

Ostatnio pewna osoba ukradła odemnie KOD, i oskarżyła o kradzież. Nie wiem jak ona ale ja to sam robiłem, a ona po prostu skopiowała z mojego profilu ! I kto tu jest ZŁODZIEJEM ?! No pytam się ??

Ps. Będę usuwał twoje komentarze bo nie chce mieć wypowiedzi dziecka z downem i przepraszam cię za taką szczerość. Ale ktoś kto nie ma o niczym pojęcia i dostaje głosu na wypowiedzi ;) I życzę miłego dodawania dalej komentarzy - będzie mi miło je kasować :D

6 komentarzy:

  1. Oskarża o kradzież ?! Jaki kłamczuch z tej osoby . xD
    I bardzo dobrze, kasuuj :D .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy kod był identyczny....

    OdpowiedzUsuń
  3. i to pisze dziecko z downem :D dziecko.. zajmij sie normalnym biznesem,a nie jakimś gównem:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dupek jakich mało. Złodziej jak chuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten "złodziej" to Akemi z glitery-w0stylu-azusy.blog.onet.pl
    Nie wiem które z was mówi prawde bo Akemi to ,a ty to ja wierze Akemi.

    OdpowiedzUsuń

Nie pisz głupich, obraźliwych i wulgarnych komentarzy - To jest PRZESTĘPSTWO !!!