poniedziałek, 19 marca 2012

Zmiana Ocena Gliterów i Profilu

Kod:<style>.pAvcont {height: 33px; background-color: rgba(10, 10, 10, 0.7)!important; border: 1px solid black !important; box-shadow: 0px 0px 15px black;}.gAvcont {height: 33px; background-color: rgba(10, 10, 10, 0.7)!important; border: 1px solid black !important; box-shadow: 0px 0px 15px black;}</style><style>.pAv, .pAv1,    .pAv2, .pAvScore, .gAv, .gAv1,  .gAv2, .gAvScore{background: none !important; border: none !important;}</style>
Zmieniacie kolory z tablicy rgba
I jeszcze raz Proszę o komentarze jeśli chcecie abym dalej dodawał kody.

22 komentarze:

  1. Kody masz świetne, wykorzystałam większość :* A, jeśli możesz to dodaj kod na zmianę tego okienka z "on line" :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wziełam pare żeczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłam parę rzeczy z bloga, ale raz napiszę, oki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłam , dzięki . : )

    OdpowiedzUsuń
  5. wzięłam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne , wzięłam .

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAAA...!!! Geniaaalne! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie długo szukałam tego kodu ;p biorę

    OdpowiedzUsuń
  9. wzięłam . ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wzięłam . ♥

    OdpowiedzUsuń

Nie pisz głupich, obraźliwych i wulgarnych komentarzy - To jest PRZESTĘPSTWO !!!