wtorek, 20 marca 2012

Zmiana tła pod Avkami w Bloczkach

Z zaokrągleniami!!!
Kod na zmianę tego tła (u mnie błękitne)- Zaznaczone na żółto

Kod: (Na zmianę z zaokrągleniami)
<style>.til_content, .add_b2, .add_b3, .add_b4, .ac_b2, .ac_b2, .ac_b3, .ac_b4 {background: white url(LINK) no-repeat 0px -1px;}</style>


+ Usunięcie zaokrągleń.
Kod:<style>.pc_bottom, .pc_top {display: none;}</style>


+ Usunięcie białej linii oddzielającej nick od avka
Kod:<style>.til_img{border-bottom: 0px solid #E9E9E9;}</style> 
       
Bez Zaokrągleń!!!

KLIKNIJ NA OBRAZEK ABY POWIĘKSZYĆ!!!

















7 komentarzy:

  1. Fajne :) I W ogóle najlepszy blog z Dodatkami na glitery ! :D Korzystam tylko z tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje . bardzo przydatny kod . :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skorzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłam kodzik, dziękii :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie ten kod na zmianę tła?? Chyba Ci się usunął...

    OdpowiedzUsuń
  6. AA bo Ty dajesz kod po dwukropku:) A ja myślałam, że tam ma byc styl między Kodem na zmianę tego tła.., a kodem:P
    Sobie wezmę ten kod:) pzdr:)

    OdpowiedzUsuń

Nie pisz głupich, obraźliwych i wulgarnych komentarzy - To jest PRZESTĘPSTWO !!!