wtorek, 10 kwietnia 2012

Avatary cz.1.

Mam dla was avatary. Nie wiem czy się spodobają, no ale raz się żyję.. ;)

Saga Twilight :

  

Aktorzy : The Vampires Diares :

  

Jeżeli nie wiecie jak wstawić je na profil oto kod (pochodzi z bloga Azusy.) :

<style>.pavatar  {background:url(LINK)no-repeat;width:315px; height:410px;}</style>

LINK - link do obrazka
A cyferki lepiej zostawić tak - będzie pasować.

Liczę na komentarze. Piszcie z kim kolejne avki i dodatki, lub coś innego.

BIERZESZ = PISZESZ
~ Anarka.

3 komentarze:

  1. Zapomniałaś o jeszcze jednej rzeczy, brakuje tu jeszcze jednego stylu. Na usunięcie głównego avatara, który był w tym samym poście z którego wzięłaś ten styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do stylomania :
    Owszem, nie dodawałam, bo ja nie zajmuję się kodami. Nie chce kraść z bloga Azusy. A ten kod dodałam tylko, aby można dodać avatar. Owszem - kod na usunięcie małego avatara jest na blogu Azusy.

    OdpowiedzUsuń
  3. wziełam , fajne;) {izza8456385}

    OdpowiedzUsuń

Nie pisz głupich, obraźliwych i wulgarnych komentarzy - To jest PRZESTĘPSTWO !!!