sobota, 14 kwietnia 2012

Nowość !!! Własna galeria muzyki !!! Widok 3D




14 komentarzy:

  1. Jesli ktoś chce, niech napisze w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  2. nom spoko fajne jest, możesz dać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poproszę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Fajne ;o też bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok :) Bo na to niema bezpośrednio kody, Jeśli chcecie piszcie w komentarzu Skład albumu, czyli listę piosenek jaką chcecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. a jest jakieś ograniczenie jeśli chodzi o ilość klipów ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Możecie również dawać własne kolory. Pokaże wam kilka szablonów.

    OdpowiedzUsuń
  8. oo wykasowałes muze z bloga?? Fajnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. to ja bym chciała piosenki 1D i Jedward ;D a juz obojętnie jakie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chcę zrób mi z Ewą Farną i Sylwią Grzeszczak

    OdpowiedzUsuń
  11. Super,biore :DPoprosze piosenki:
    Rihanna You da one,Klapyex Lights,Born to die
    login ;EFKA00

    OdpowiedzUsuń
  12. super . . jak możesz to zrób mi z Miley Cyrus

    OdpowiedzUsuń

Nie pisz głupich, obraźliwych i wulgarnych komentarzy - To jest PRZESTĘPSTWO !!!