środa, 6 czerwca 2012

HICIOR!!! WYGLĄD BLOCZKÓW


NOWOŚĆ!! NIETYPOWE ZAOKRĄGLENIA :)

Kod:<style>.ribbonBox{border-bottom-left-radius:90px 20px;border-bottom-right-radius:90px 20px;box-shadow: 0px 0px 10px
#5D0055;}.ribbonHead {width:309px;background:#5D0055;position:relative;left:-1px;border:none;text-align: center;float: center;}h1.ribbonHead::before {display:none}.til_content,.pGames,.ribbonBoxBody  {-webkit-transform:scale(0.9);
-moz-transform:scale(0.9); -o-transform:scale(0.9)}</style>

Zmieńcie sobie kolor i szpanujcie :D :D 

JEŚLI BIERZESZ DAJESZ KOMENTARZ (*OBOWIĄZKOWE)!

16 komentarzy:

  1. u mnie nie działa :( ale to pewnie dlatego, że korzystam z opery :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej superowe :P Ty masz talent :P

    OdpowiedzUsuń
  3. huaheuahuahauhau aaaaaaaaaaachhhhhhhhhhhh ochhhhhhhhhhh uuuuu aaaaaaaaaa ooooooooooo takkkkkkkkkkk kotku. XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. skorzystałam, ale się nie zaokrągliło;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne .... U mnie działa wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  6. biore kod < 333

    OdpowiedzUsuń
  7. Może skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzięłam i kocham < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. ahh. Fajne :D wzięłam jak coś xD

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie zamiast "left:-1px", działa "right:-10px". Gdy jets to pierwsze to pasek wychodzi poza linię :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, biorę ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. Superaśne !@ Biorę bez dwóech zdań !

    OdpowiedzUsuń

Nie pisz głupich, obraźliwych i wulgarnych komentarzy - To jest PRZESTĘPSTWO !!!